Isee Community je globální platforma pro obchodní rozvoj. Díky naší síti kontaktů v Česku i zahraničí si můžete podnikání zjednodušit, posílit a urychlit jeho růst.
Naší vizí je vybudovat komunitu malých a středních podnikatelů ve 45 zemích. Umožnit jim strategický růst, spolupráci a expanzi – to vše díky našim ověřeným kontaktům, mentorům a investorům.
Isee Community je postavena na hodnotách, které chceme vnést do každodenního života každého podnikatele. Díky těmto hodnotám je spolupráce klidná a radostná.
Naše klíčové hodnoty jsou: důvěra, spolupráce a etika.
a) Důvěra
Stavíme na prověřených kontaktech, partnerech a investorech. Základem naší spolupráce je vzájemná důvěra.
b) Spolupráce
Synergická spojení umožňují nejen růst podnikání, ale i větší radost z něj – protože podnikatel je často na své cestě sám.
Díky spojení se můžeme k novým příležitostem dostat rychleji a jednodušeji.
c) Etika
Prospěšnost, autonomie a spravedlnost pro nás nejsou prázdné pojmy. Dbáme na jejich dodržování napříč celou komunitou.
Pracujeme strategicky, systematicky a procesně. Máme plány vždy na měsíc dopředu a stanovené cíle pro každý měsíc. Je velmi důležité, aby jim každý partner, člen i zaměstnanec rozuměl a pochopil je.
Každý z nás plní cíle a plány – jak individuálně, tak jako součást týmu – v horizontu 12 měsíců.
Vždy ke 30. dni v měsíci společně s členy, zaměstnanci a partnery hodnotíme dosažené cíle, výsledky a plánujeme další měsíc.
Členem se může stát podnikatel, u kterého je zřejmý skutečný majitel.
Musí splňovat 3 základní předpoklady:
Co má člen?
Registrací se rozumí podaná žádost o členství.
Člen má registraci, přidělené ID člena, členství zcela zdarma a členskou kartu.
Členství je schváleno potvrzením registrace do komunity.
O tento proces se stará vedení komunity, asistentky a příslušný manažer.
Kdo může být členem?
Majitelem firmy může být jedna osoba, která zároveň zastupuje více firem.
Registrován je právnický subjekt se svým zástupcem.
Je nutné dodržet exkluzivitu v rámci oboru a regionu člena, aby byla zachována jeho zastupitelnost.
Co se děje po vstupu do komunity?
Po vstupu konzultujeme s členem (klientem) jeho byznys plán, strategii i konkrétní kroky strategického plánu.
Případně pomáháme s realizací – za úplatu.
Závazky člena/klienta
Člen (klient) se zavazuje k následujícímu:
– Včasné příchody na meetingy a předem domluvené hovory
– Žádné spamování, respekt k ostatním, důvěrnost informací
– Ochrana dat a kyberbezpečnost
– Spolupráce výhradně na základě doporučení
– Vše, co děláme, má smysl a podporuje růst
– Úhrada faktur včas a řádně. Pokud to není možné, je třeba situaci včas oznámit a dohodnout se na řešení
– Odběr produktů a služeb z komunity (pokud to odpovídá firemní strategii a cash flow)
– Sdílení referencí, zpětné vazby a doporučení dalším členům, klientům a partnerům
Další pravidla a informace
Jsme poskytovatelem vysoce kvalitních služeb pro členy.
Tým se vůči členovi-klientovi chová profesionálně a jedná v jeho zájmu.
Minimální očekávaný outfit je Smart Casual.
Vizitky nejsou nutné – propojení je možné e-mailem, SMS nebo přes WhatsApp.
Pokud má člen nebo člen týmu finanční problémy (exekuce, insolvence, osobní bankrot), komunita může nabídnout pomoc.
Oko vidí sílu týmu. Vidíme perspektivu našich členů.
Oko vidí sílu týmu. Vidíme perspektivu našich členů.
© All Rights Reserved. Created by Fresh Crackers - marketing community