Etický kodex

Pravidla fungování komunity - od podání žádosti po spolupráci a její vyhodnocení.

Preambule

Isee Community je globální platforma pro obchodní rozvoj. Díky naší síti kontaktů v Česku i zahraničí si můžete podnikání zjednodušit, posílit a urychlit jeho růst.

Vize

Naší vizí je vybudovat komunitu malých a středních podnikatelů ve 45 zemích. Umožnit jim strategický růst, spolupráci a expanzi – to vše díky našim ověřeným kontaktům, mentorům a investorům.

Hodnoty

Isee Community je postavena na hodnotách, které chceme vnést do každodenního života každého podnikatele. Díky těmto hodnotám je spolupráce klidná a radostná.

Naše klíčové hodnoty jsou: důvěra, spolupráce a etika.

a) Důvěra
Stavíme na prověřených kontaktech, partnerech a investorech. Základem naší spolupráce je vzájemná důvěra.

b) Spolupráce
Synergická spojení umožňují nejen růst podnikání, ale i větší radost z něj – protože podnikatel je často na své cestě sám.

Díky spojení se můžeme k novým příležitostem dostat rychleji a jednodušeji.

c) Etika
Prospěšnost, autonomie a spravedlnost pro nás nejsou prázdné pojmy. Dbáme na jejich dodržování napříč celou komunitou.

 

Podniková etika v isee community

Pracujeme strategicky, systematicky a procesně. Máme plány vždy na měsíc dopředu a stanovené cíle pro každý měsíc. Je velmi důležité, aby jim každý partner, člen i zaměstnanec rozuměl a pochopil je.

Každý z nás plní cíle a plány – jak individuálně, tak jako součást týmu – v horizontu 12 měsíců.

Vždy ke 30. dni v měsíci společně s členy, zaměstnanci a partnery hodnotíme dosažené cíle, výsledky a plánujeme další měsíc.

Členem komunity je podnikatel.  

Členem se může stát podnikatel, u kterého je zřejmý skutečný majitel.

Musí splňovat 3 základní předpoklady:  

1) Souhlasit s tímto Etickým kodexem. 

2) Přijmout vysokou úroveň zabezpečení dat.

3) Spolupracovat s ostatními členy.

Co má člen?

Registrací se rozumí podaná žádost o členství.
Člen má registraci, přidělené ID člena, členství zcela zdarma a členskou kartu.
Členství je schváleno potvrzením registrace do komunity.
O tento proces se stará vedení komunity, asistentky a příslušný manažer.

Kdo může být členem?

Majitelem firmy může být jedna osoba, která zároveň zastupuje více firem.
Registrován je právnický subjekt se svým zástupcem.
Je nutné dodržet exkluzivitu v rámci oboru a regionu člena, aby byla zachována jeho zastupitelnost.

Co se děje po vstupu do komunity?

Po vstupu konzultujeme s členem (klientem) jeho byznys plán, strategii i konkrétní kroky strategického plánu.
Případně pomáháme s realizací – za úplatu.

Závazky člena/klienta

Člen (klient) se zavazuje k následujícímu:

– Včasné příchody na meetingy a předem domluvené hovory
– Žádné spamování, respekt k ostatním, důvěrnost informací
– Ochrana dat a kyberbezpečnost
– Spolupráce výhradně na základě doporučení
– Vše, co děláme, má smysl a podporuje růst
– Úhrada faktur včas a řádně. Pokud to není možné, je třeba situaci včas oznámit a dohodnout se na řešení
– Odběr produktů a služeb z komunity (pokud to odpovídá firemní strategii a cash flow)
– Sdílení referencí, zpětné vazby a doporučení dalším členům, klientům a partnerům

Další pravidla a informace

Jsme poskytovatelem vysoce kvalitních služeb pro členy.
Tým se vůči členovi-klientovi chová profesionálně a jedná v jeho zájmu.
Minimální očekávaný outfit je Smart Casual.
Vizitky nejsou nutné – propojení je možné e-mailem, SMS nebo přes WhatsApp.
Pokud má člen nebo člen týmu finanční problémy (exekuce, insolvence, osobní bankrot), komunita může nabídnout pomoc.